Методи формувального оцінювання

 "Креативність - це просто створення зв'язків між речами.

Коли творчих людей питають, як вони щось зробили,

вони відчувають себе трохи винуватими,

 тому що вони не зробили нічого насправді"

Стів Джобс.


1. Кубик Блума зробить урок не тільки цікавим і успішним, а й надасть можливість перевірити, узагальнити та систематизувати знання з даної теми, предмету. І найголовніше, учень сам обирає запитання, на яке повинен відповісти.


2. Метод Storytelling
    Як зацікавити учнів своїм предметом чи новою темою? Просто розповісти їм про важливість навчання та здобуття знань? Це більше не працює. Сучасні діти губляться серед оточуючого їх інформаційного шуму, тому якщо розказані вчителем факти одразу не зачепили, вони автоматично потрапляють до категорії нецікавих.
Виникає питання: як треба вести урок, аби не просто привернути увагу дітей, а ще й стимулювати їх до подальшого поглиблення знань? І тут на допомогу може прийти неординарний метод навчання: сторітелінг.
    Сторітелінг– це мистецтво розповідати історії з метою навчання. Для виконання даної методики нам потрібний гральний кубик, та роздруківка, що містить малюнки та ключові слова.

3. Лічильний матеріал - ось що зробить урок математики цікавим та продуктивним. 
Лічильний матеріал призначений для вивчення основ математики у початковій школі. Використовується як роздатковий та демонстраційний матеріал. Формує вміння разувати та встановлювати кількість об'єктів, порівнювати та впорядковувати їх . Допомагає дітям оволодіти обчислювальними навичками та вмінням їх застосувати у різних ситуаціях.

4. Чарівні ґудзики
Ще один роздатковий матеріал, який зацікавить учнів під час навчальної діяльності. Ґудзики містять питання, що надають можливість перевірити, узагальнити та систематизувати знання з даної теми, предмету. І найголовніше, учень сам обирає запитання, на яке повинен відповісти.
5. "Щоденні п'ять"
Методика "Щоденні 5" складається з п’яти видів діяльності: «Письмо для себе», «Читання для себе», «Читання для когось», «Робота зі словами» і «Слухання». Діти виконують їх щодня під час уроків. Наприклад, читають по 3-7 (пізніше – до 20) хвилин, пишуть і слухають. Кожен вид діяльності сприяє розвитку самостійності, витримки та зосередженості.
6. Таблиця "ЗХД"
Роздайте учням по 1 таблиці перед вивчанням нової теми і запропонуйте заповнити перші 2 колонки. Наприкінці вивчення теми учні заповнюють третю колонку, аналізують свої очікування з отриманим результатом.


7. "Щоденні 3"
Щоденні 3 — педагогічна технологія навчання математиці, яка передбачає щоденне виконання учнями трьох видів діяльності: «Математика самостійно», «Математика разом із другом», «Математика письмово». 
8. Світлофор
Суть технології полягає у тому, що у кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показати картку відповідного кольору: розуміння матеріалу (зелений колір), часткове розуміння (жовтийколір), нерозуміння взагалі (червоний колір).











Немає коментарів:

Дописати коментар

Формувальне оцінювання в умовах дистанційного навчання

  Під час дистанційного навчання легко впроваджувати технології формувального оцінювання, а саме можна використовувати онлайн-ресурси: 1. ...